piątek, 29 lipca 2016

SWEET GIRL #2

No więc.. Druga praca Sweet Girl skończona.. Wyszła lepiej niż poprzednia, ale to nadal nie jest pożądany efekt.. Mało czasu do końca konkursu, ale mam masę pomysłów i szykuje się kolejna praca! Jeżeli uda mi się ją zrealizować w ciągu dwóch dni ha ha.. 

*CZEGO UŻYŁAM W PROJEKCIE?*
  • kredek Koh-I-Noor Mondeluz,
  • kredek dwustronnych firmy Astra,
  • kredek Faber Castell Eco,
  • oraz cienkopisu BIC.
Śledźcie mojego bloga, ponieważ niedługo ukażą się na nim nowe posty, m.in. Szkoła Rysunku oraz Tutoriale ☻

Twarz rysowałam inspirując się Szkołą Rysunku z bloga Angell.



♥DZIĘKI♥


Udostępnij ten wpis

2 komentarze :

  1. Cudna praca^^

    PS. Zostałaś nominowana do LBA:
    http://hermionedraw.blogspot.com/2016/07/libsterblogawards.html


    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca. A twojego bloga to ja już śledzę i nie mogę doczekać się szkoły rysunku ;)

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.